Начало / За Университета / Центрове / Университетски център за информационни технологии и дистанционно обучение / Новини /

Практически съвети за използване на университетската електронна поща

11.03.2024

Уважаеми студенти, преподаватели и служители в УАСГ,


Във връзка със Заповед № 132/05.03.2024 г. за използване на университетските имейли, ви предлагаме практически съвети:


Може да продължите да ползвате поотделно личните си имейли и служебния си имейл в УАСГ.

Служебният ще ви служи в кореспонденцията, свързана с работата, учебния процес и научноизследователската ви дейност.

За да го достъпите, отворете:

https://gmail.com и въведете вашият университетски имейл като логин име и паролата.

Ако сте изгубили паролата си, напишете от друг имейл съобщение с вашите имена и статус в УАСГ, за да ви помогнем и го изпратете на support@uacg.bg.

Вашият университетски имейл е част от пакена на Гугъл за образование. Използването му има редица предимства, от които може да се възползвате с пълна сила:


• Услугата е налична винаги, навсякъде и може да се достъпва през обикновен браузър или чрез специализиран ап на всякакви устройства – вашият компютър, лаптоп, таблет или смартфон с Android или iOS.
• Тя е част от пакет, включващ – Карти, Преводач, Гугъл диск, Календар, Документи, Classroom, Формуляри, Scholar и др.
• Вашият имейл е в домейна на УАСГ и когато използвате достъп през gmail.com, имате адресна книга с всички регистрирани в УАСГ и можете лесно да ги откриете и да им изпратите имейл.

Моля, прочетете приложената инстрикция, ако желаете да пренасочите пощата си към личен имейл адрес.

Пожелаваме успех и ползотворна работа.



Източник: Университетски център по ИТ и ДО