Начало / Международна дейност / EРАЗЪМ+ Партниращи страни / Мобилност на персонала за преподаване и обучение / Необходими документи

Необходими документи

  За осъществяване на мобилност за преподаване или обучение се подават следните документи:

  Преди мобилността

1. Програма за преподаване (Teaching mobility agreement) или
Програма за обучение (Training mobility agreement)
2. Декларация за защита на лични данни
3. Декларация за осъществяване на мобилност
4. Доклад за задгранична командировка
5. Копие от лична карта
6. Копие от Европейска здравна карта или друг вид застраховка.
7. Служебна бележка от банка с детайли на личната банкова сметка на студента/докторанта в евро, (титуляр, банка, клон, IBAN, Bic)

 

Въз основа на всички представени в ЦМДМ документи се изготвя Договор между УАСГ и преподавателя/ служителя за финансиране на мобилността. Изготвя се и Заповед за задгранична командировка.

След мобилността

1. Сертификат за извършена дейност, издаден от приемащия университет с начална и крайна дата на мобилността (Certificate of Attendance)
2. Документи, удостоверяващи пътуването (билети, бордни карти, печати в задграничния паспорт, фактура от хотел)
3. Подаване на онлайн отчет (on-line EU survey)
Отчетът задължително се попълва от преподавателя или служителя след получаване на отчета по имейл.