Указания за представянето:
Представянията на курсовите проекти в III и IV курс (групи 5-7) по дисциплините на катедра "Обществени сгради" за зимния семестър на учебната 2021/2022 г. ще проведат като физически присъствени на указаните в графика на деканата (https://uacg.bg/?p=183&l=1&id=5062&f=1) дати. Представянията ще се проведат в относително отвореното пространство на фоайето на УАСГ като изложбен формат – на второ ниво в галерията между аула Максима и корпус Б на университета. С организацията на всяко отделно представяне се ангажира преподавателят модератор на всяка отделна група/комисия (колонка Д на таблицата по-долу).
До представяне се допускат единствено студентите, които предварително са предоставили файл с проекта си (единичен PDF с изисквания, описани по-долу; обърнете внимание, че не изпращате линкове към файл, а конкретен фафайлове), изпратен не по-късно от срока, определен в колонка Б на таблицата по-долу (около 24 часа преди самото презентиране), на следния имейл адрес: publicbuildingsdepartment@gmail.com с тема на съобщението името на качения PDF файл, генерирано по следния начин:
k_g_12345_Ime_Familiya.pdf ,
където:
k e курсът на студента;
g е групата на студента;
12345 е факултетният номер на студента;
Ime е малкото име на студента на латиница;
Familiya е фамилното име на студента на латиница.
Файлът на студент Иван Иванов от 4 курс, 5 група с факултетен номер 15054 (и съответно темата на имейл съобщението) би изглеждал така:
4_5_15054_Ivan_Ivanov.pdf
В случай че студентът е от по-горен курс, за курс и група (съответно k и g) той указва курса и групата, в която е влизал, но добавя актуалния си курс в края на формата. Така студент Георги Георгиев от V курс с факултетен номер 13579, който е разработвал проект от 3 курс с преподавател от 1 група, подава следния формат:
3_1_13579_Georgi_Georgiev_5.pdf
Заверка по учебната дисциплина (Проект 1 в III курс и Проект 2 в IV курс) всеки студент получава (или не получава) по преценка единствено на своя водещ преподавател, като списъците с неполучилите заверка студенти се предават на ръководителя на катедрата доц. Савов от преподавателя модератор на всяка административна група/комисия. Студентите, които са получили заверка по дисциплината, я получават и писмено в студентските си книжки след – след като там коректно са попълнили пълното наименование на съответната учебна дисциплина („Обществени сгради – Проект 1“ за III курс, „Обществени сгради – Проект 1“ за IV курс).
За целите на електронното предоставяне на проектните си материали всеки студент ги аранжира в осигурена от катедрата основа за графични табла (условен темплейт) под фόрмата на PDF файл с размер А1 (наличен в Google Drive линка по-долу), резолюция не по-ниска от 72 dpi и размер в мегабайти до 20 MB (системната квота за големина на изпратените файлове в средата на gmail e 25 MB). Всеки студент представя единичен (!) PDF файл с най-малко по една страница от следните два типа:
- страница за проучване/изследване/развитие;
- страница за крайното решение/проект.
Броят на всеки от двата типа страници в единичния PDF файл е неограничен – стига големината на крайния PDF файл да не надхвърля посочените 20 MB за файл. Основа за двата вида табла, както и различни примери на представяне на проекти са качени в долния линк. Таблата са дадени в pdf формат за информация, както и в InDesign формат, който може да се ползва пряко. Отделните полета са дадени като необходимо съдържание, а не като конкретна подредба!
Физическите графични табла за физическото представяне следва да отговарят на описаните по-горе дигитални. Графичните табла на всеки проект следва да бъдат каширани/подлепени на твърда основа, тъй като ще бъдат излагани върху стативи.
Оценяването на проектите в административната група става след последното представяне на последния проект в групата, като преподавателят модератор на групата/комисията има ангажимента да предостави оценките на студентите в групата.
По обективни Covid-19 причини (свързани със симптоми, физическо неразположение, заболяване или карантиниране) по изключение се допуска проектните разработки на отделни студенти да бъдат оценени в тяхно отсъствие. В тези случаи следва въпросните студенти:
- предварително и своевременно да уведомят за състоянието си своя водещ преподавател;
- да изпратят своите PDF файлове в срока, указан в колонка Б на таблицата по-долу;
- чрез свой колега студент физически да депозират графичните табла на проектите си за началото на работата на съответната комисия; по този начин проектите на отсъстващите студенти ще бъдат част от търсения условен изложбен формат.
График за представянето на курсовите проекти в III и IV курс, катедра "Обществени сгради", зимен семестър 2021/2022 г. | |||||
А | Б | В | Г | Д | |
Група | Срок за изпращане на проектите |
Дата и начален час на представянето |
Членове на комисията в групата |
Преподавател модератор в групата/комисията |
|
3 курс Обществени сгради Проект I |
5 | до 13: 00 ч на 16.01.2022 г. (неделя) |
17.01.2022 г. (понеделник) 09:00 ч |
гл. ас. д-р арх. Георги Даскалов арх. Минчо Стоянов арх. Калин Петров |
гл. ас. д-р арх. Георги Даскалов |
6 | до 13: 00 ч на 16.01.2022 г. (неделя) |
17.01.2022 г. (понеделник) 12:30 ч |
арх. Славчо Филипов арх. Мирослав Кръстев арх. Георги Кътов |
арх. Славчо Филипов | |
7 | до 13: 00 ч на 16.01.2022 г. (неделя) |
17.01.2022 г. (понеделник) 16:00 ч |
арх. Йордан Манолов арх. Милан Белемезов проф. д-р арх. Пламен Нанов |
арх. Йордан Манолов | |
4 курс Обществени сгради Проект II |
5 | до 13: 00 ч на 19.01.2022 г. (сряда) |
20.01.2022 г. (четвъртък) 09:00 ч |
д-р арх. Мария Диамандиева ас. арх. Радина Писарска гл. ас. д-р арх. Георги Даскалов |
гл. ас. д-р арх. Георги Даскалов |
6 | до 13: 00 ч на 19.01.2022 г. (сряда) |
20.01.2022 г. (четвъртък) 12:30 ч |
ас. арх. Игнат Тодоров арх. Антонина Илиева проф. дн арх. Благовест Вълков |
ас. арх. Игнат Тодоров | |
7 | до 13: 00 ч на 19.01.2022 г. (сряда) |
20.01.2022 г. (четвъртък) 16:00 ч |
ас. арх. Ивайло Петков арх. Пламен Братков проф. дн арх. Бойко Кадинов |
ас. арх. Ивайло Петков | |
Източник: катедра "Обществени сгради"