Указания за представянето:
Представянията на курсовите проекти в 3-ти и 4-ти курс (групи 5-7) по дисциплините на катедра "Обществени сгради" за края на зимния семестър на учебната 2024/2025 г. ще проведат съответно на дати 13 януари (понеделник) и 16 януари (четвъртък). Представянето на студентите ще бъде организирано на различни места от първите две нива на новата сграда на УАСГ (при зали 220, 222, 224, 226, 228, 230 и други – с начален сборен пункт пространството от второто ниво на фоайето между аула Максима и корпус Б на УАСГ в 10:00 ч на съответната дата) във вида на условен изложбен формат. С организацията на всяко отделно представяне се ангажира преподавателят модератор на всяка отделна група/комисия (колонка Д на таблицата по-долу).
До представяне се допускат единствено студентите, които предварително са предоставили файл с проекта си (единичен PDF файл с описани по-долу изиксвания, подаден не по-късно от срока, определен в колонка Б на таблицата в края на настоящите указания). Всеки файл следва да бъде добавен/качен в съответната за административната група на своя автор (студент) папка от следния Shared Drive:
https://drive.google.com/drive/folders/1qk-fzA-5g9c7QCWNXYBGQmBTnFIXMQqa?usp=sharing
Името на качения PDF файл трянва да бъде генерирано по следния начин:
К_Г_12345_Име_Фамилия_АБ.pdf ,
където:
К e курсът на студента;
Г е групата на студента;
12345 е факултетният номер на студента;
Име е малкото име на студента;
Фамилия е фамилното име на студента;
АБ са инициалите на водещия преподавател на студента.
Името на файла на студент Иван Иванов от 4-ти курс, 6-а група с факултетен номер 19054 и водещ преподавател Петър Георгиев би изглеждало така:
4_6_19054_Иван_Иванов_ПГ.pdf
В случай че студентът е от по-горен курс, за курс и група (съответно К и Г) той указва курса и групата, в която е влизал, но добавя актуалния си курс в края на файловото име. Така студент Георги Георгиев от 5-и курс с факултетен номер 13579, който е разработвал проект от 3-ти курс с преподавател Тодоро Тодоров от 1-ва група, подава в следния заглавен формат:
3_1_13579_Георги_Георгиев_5_ТТ.pdf
Добавени веднъж, файловете не могат да бъдат изтривани.
Заверка по учебната дисциплина (Проект 1 в 3-ти курс и Проект 2 в 4-ти курс) всеки студент получава (или не получава) по преценка единствено на своя водещ преподавател, като списъците с неполучилите заверка студенти се предават на ръководителя на катедрата доц. Савов от преподавателя модератор на всяка административна група/комисия. Студентите, които са получили заверка по дисциплината, я получават и писмено като подпис в студентските си книжки – след като там предварително коректно са попълнили пълното наименование на съответната учебна дисциплина („Обществени сгради – Проект 1“ за 3-ти курс, „Обществени сгради – Проект 2“ за 4-ти курс) и името на студента на съответната страница от книжката. В мястото за водещ преподавател в студентската книжа се вписва името на съответния водещ преподавател – редовен или хоноруван, като подписът срещу името следва да е на редвоен преподавател.
За целите на електронното предоставяне на проектните си материали всеки студент ги аранжира като графични табла (условен правоъгълен темплейт с хоризонтално разположен лист - landscape orientation) под фόрмата на PDF файл с размери 131 / 81 cm, резолюция не по-ниска от 72 dpi и размер в мегабайти до 100 MB. Всеки студент представя единичен (единичен!) PDF файл с най-малко по една страница от следните два типа:
- страница за проучване/изследване/развитие;
- страница за крайното решение/проект.
Броят на всеки от двата типа страници в единичния PDF файл е неограничен – стига големината на крайния PDF файл да не надхвърля посоченото ограничение от 100 MB за файл. Физическите графични табла за физическото представяне следва да отговарят на страниците от описаните по-горе дигитални такива. Графичните табла на всеки проект следва да бъдат каширани/подлепени на твърда основа с дебелина не повече от 5 mm, тъй като ще бъдат излагани върху стенна повърхност с определен растер и конкретна система за окачване. Конкретният начин за експонирането на изискуемите по задание макети е съгласно вижданията на авторите-студенти.
Оценяването на проектите във всяка административна група става след последното представяне на последния проект в групата, като преподавателят модератор на групата/комисията има ангажимента да предостави (съобщи) оценките на студентите в групата.
График за представянето на курсовите проекти в III и IV курс, катедра "Обществени сгради", зимен семестър 2024/2025 г. | |||||
А | Б | В | Г | Д | |
Група | Срок за изпращане на проектите |
Дата и начален час на представянето |
Членове на комисията в групата |
Преподавател модератор в групата/комисията |
|
3 курс "Обществени сгради - Проект I" |
5 | до 08:00 ч на 13.01.2025 г. (понеделник) |
13.01.2025 г. (понеделник) 10:00 ч |
ас. д-р арх. Антонина Илиева (АИ) арх. Димитър Моллов (ДМ) арх. Сава Кисляков (СК) |
ас. д-р арх. Антонина Илиева |
6 | до 08:00 ч на 13.01.2025 г. (понеделник) |
13.01.2025 г. (понеделник) 10:00 ч |
ас. арх. Александър Чернев (АЧ) ас. арх. Ирена Драгийчева (ИД) арх. Георги Кътов (ГК) |
ас. арх. Ирена Драгийчева | |
7 | до 08:00 ч на 13.01.2025 г. (понеделник) |
13.01.2025 г. (понеделник) 10:00 ч |
гл. ас. д-р арх. Георги Даскалов (ГД) проф. д-р арх. Пламен Нанов (ПН) арх. Минчо Стоянов (МС) |
гл. ас. д-р арх. Георги Даскалов | |
4 курс "Обществени - сгради Проект II" |
5 | до 08:00 ч на 16.01.2025 г. (четвъртък) |
16.01.2025 г. (четвъртък) 10:00 ч |
гл. ас. д-р арх. Георги Даскалов (ГД) |
ас. арх. Ирена Драгийчева |
6 | до 08:00 ч на 16.01.2025 г. (четвъртък) |
16.01.2025 г. (четвъртък) 10:00 ч |
ас. арх. Александър Чернев (АЧ) |
ас. арх. Мартин Равалиев | |
7 | до 08:00 ч на 16.01.2025 г. (четвъртък) |
16.01.2025 г. (четвъртък) 10:00 ч |
арх. Петър Торньов (ПТ) |
ас. арх. Ивайло Петков | |
|
Източник: катедра "Обществени сгради"