Указания за представянето:
Представянията на курсовите проекти в 3-ти и 4-ти курс (групи 1-4) по дисциплините на катедра "Обществени сгради" за края на летния семестър на учебната 2022/2023 г. ще проведат съответно на дати 21 юни (сряда) и 24 юни (събота). Представянето на студентите от 3-ти курс ще бъде организирано на второто ниво от фоайето на УАСГ при аула Максима и в галерията на същото ниво в посока към корпус Б – във вида на условен изложбен формат. Представянето на студентите от 4-ти курс ще се проведе в сградата на Интерпред на бул. "Драган Цанков" 36. С организацията на всяко отделно представяне се ангажира преподавателят модератор на всяка отделна група/комисия (колонка Д на таблицата по-долу).
До представяне се допускат единствено студентите, които предварително са предоставили файл с проекта си (единичен PDF файл с описани по-долу изиксвания, подаден не по-късно от срока, определен в колонка Б на таблицата в края на настоящите указания). Всеки файл следва да бъде добавен/качен в съответната за административната група на своя автор (студент) папка от следния Shared Drive:
предстои да бъде уточнен до 16.06.2023 г.
Името на качения PDF файл трянва да бъде генерирано по следния начин:
К_Г_12345_Име_Фамилия.pdf ,
където:
К e курсът на студента;
Г е групата на студента;
12345 е факултетният номер на студента;
Име е малкото име на студента;
Фамилия е фамилното име на студента.
Името на файла на студент Иван Иванов от 4-ти курс, 5-а група с факултетен номер 15054 би изглеждало така:
4_5_15054_Иван_Иванов.pdf
В случай че студентът е от по-горен курс, за курс и група (съответно К и Г) той указва курса и групата, в която е влизал, но добавя актуалния си курс в края на формата. Така студент Георги Георгиев от 5-и курс с факултетен номер 13579, който е разработвал проект от 3-ти курс с преподавател от 1-ва група, подава в следния заглавен формат:
3_1_13579_Георги_Георгиев_5.pdf
Добавени веднъж, файловете не могат да бъдат изтривани.
Заверка по учебната дисциплина (Проект 1 в 3-ти курс и Проект 2 в 4-ти курс) всеки студент получава (или не получава) по преценка единствено на своя водещ преподавател, като списъците с неполучилите заверка студенти се предават на ръководителя на катедрата доц. Савов от преподавателя модератор на всяка административна група/комисия. Студентите, които са получили заверка по дисциплината, я получават и писмено в студентските си книжки – след като там предварително коректно са попълнили пълното наименование на съответната учебна дисциплина („Обществени сгради – Проект 1“ за 3-ти курс, „Обществени сгради – Проект 2“ за 4-ти курс). В мястото за водещ преподавател в студентската книжа се вписва името на съответния водещ преподавател – редовен или хоноруван, като подписът срещу името следва да е на редвоен преподавател.
За целите на електронното предоставяне на проектните си материали всеки студент ги аранжира като графични табла (условен квадратен темплейт) под фόрмата на PDF файл с размери 90/90 cm, резолюция не по-ниска от 72 dpi и размер в мегабайти до 100 MB. Всеки студент представя единичен (единичен!) PDF файл с най-малко по една страница от следните два типа:
- страница за проучване/изследване/развитие;
- страница за крайното решение/проект.
Броят на всеки от двата типа страници в единичния PDF файл е неограничен – стига големината на крайния PDF файл да не надхвърля посоченото ограничение от 100 MB за файл. Физическите графични табла за физическото представяне следва да отговарят на страниците от описаните по-горе дигитални такива. Графичните табла на всеки проект следва да бъдат каширани/подлепени на твърда основа, тъй като ще бъдат излагани върху условни стативи.
Оценяването на проектите във всяка административна група става след последното представяне на последния проект в групата, като преподавателят модератор на групата/комисията има ангажимента да предостави (съобщи) оценките на студентите в групата.
График за представянето на курсовите проекти в III и IV курс, катедра "Обществени сгради", летен семестър 2022/2023 г. | |||||
А | Б | В | Г | Д | |
Група | Срок за изпращане на проектите |
Дата и начален час на представянето |
Членове на комисията в групата |
Преподавател модератор в групата/комисията |
|
3 курс "Обществени сгради - Проект I" |
1 | до 19:00 ч на 20.06.2023 г. (вторник) |
21.06.2023 г. (сряда) 10:00 ч |
арх. Минчо Стоянов ас. арх. Игнат Тодоров арх. Албена Венева |
ас. арх. Игнат Тодоров |
2 | до 19:00 ч на 20.06.2023 г. (вторник) |
21.06.2023 г. (сряда) 10:00 ч |
арх. Ирена Драгийчева арх. Добромира Михалева арх. Александър Чернев |
арх. Ирена Драгийчева | |
3 | до 19:00 ч на 20.06.2023 г. (вторник) |
21.06.2023 г. (сряда) 10:00 ч |
арх. Полина Кьосева гл. ас. д-р арх. Георги Даскалов арх. Станимир Михайлов |
гл. ас. д-р арх. Георги Даскалов | |
4 | до 19:00 ч на 20.06.2023 г. (вторник) |
21.06.2023 г. (сряда) 10:00 ч |
ас. арх. Сава Кисляков арх. Мирослав Кръстев арх. Славчо Филипов |
ас. арх. Сава Кисляков | |
4 курс "Обществени - сгради Проект II" |
1 | до 14:00 ч на 22.06.2023 г. (четвъртък) |
24.06.2023 г. (събота) 10:00 ч |
гл. ас. д-р арх. Георги Даскалов |
гл. ас. д-р арх. Георги Даскалов |
2 | до 14:00 ч на 22.06.2023 г. (четвъртък) |
24.06.2023 г. (събота) 10:00 ч |
ас. арх. Ивайло Петков |
арх. Пламен Братков | |
3 | до 14:00 ч на 22.06.2023 г. (четвъртък) |
24.06.2023 г. (събота) 10:00 ч |
арх. Георги Кътов |
ас. арх. Антонина Илиева | |
4 | до 14:00 ч на 22.06.2023 г. (четвъртък) |
24.06.2023 г. (събота) 10:00 ч |
гл. ас. д-р арх. Георги Даскалов проф. д-р арх. Пламен Нанов / ас. арх. Сава Кисляков ас. арх. Ивайло Петков |
ас. арх. Сава Кисляков |
Source: катедра "Обществени сгради"