Начало / За Университета / Центрове / Университетски център за комуникации и студентски политики / Описание

Описание

Основни дейности на Центъра:


МЕДИИ
- Комуникация с ключови национални, специализирани и партньорски медии;
- Поддържане на имиджа на УАСГ в медийното пространство;
- Осветляване и представяне пред обществеността и медиите на научно-образователните и други значими дейности на УАСГ; оформление и редакция на материали, представящи УАСГ пред медиите;
- Поддържане на социалните канали на УАСГ – интернет сайт, профили във Facebook, LinkedIn, Instagram, Youtube;
- Кризисни комуникации – установяване на контакт между медиите и конкретни експерти в случай на кризисна ситуация в областта на строителството и архитектурата;


БРАНД

Изграждане на единен БРАНД НА УАСГ – поддържане на единна концепция за визия и графично оформление на документи, презентации, лого и т.н.

 

РЕКЛАМА
- Реклама и маркетинг на УАСГ
- Съдействие при изготвяне на графични и рекламни материали за събития и инициативи; представяне на УАСГ в социалните медии;
КСК
- Събития по КСК;
- Комуникация с кандидат-студенти в социалните канали и сайта;
- Осведомяване на други структури за налични събития, в които УАСГ може да бъде представен;
 

ВЪТРЕШНА КОМУНИКАЦИЯ
Осведомяване на университетската общност за политики, инициативи и друга съществена информация, свързана с общоуниверситетски политики и дейности.
 

КОМУНИКАЦИЯ С БИЗНЕСА
- Разработване и поддържане на политики за свързване на студентите с бизнеса
- Сътрудничество с фирми по проекти за „корпоративно социални отговорности“ ;
- Комуникация и способстване за сътрудничество с браншовите организации;
 

СТУДЕНТСКИ ПОЛИТИКИ
- Въвличане на студентите в поддържането и подобряване на учебната /работна среда в УАСГ;
- Инициативи за създаване на нови и поддръжка на съществуващите работни пространства;
- Инициативи за подобряване на материалната обезпеченост на учебния процес;

 

ЕКОЛОГИЧНА И СОЦИАЛНА АНГАЖИРАНОСТ НА УНИВЕРСИТЕТА
- Дейности, насочени към намаляване на въздействието върху околната среда;
- Организация на участие в социални инициативи и проекти;
- Сътрудничество с организации с нестопанска цел.


Организиране на ОБУЧЕНИЯ:
- Обучения за развитие на умения за говорене пред микрофон и камера.
- Обучения за развитие на т.н. „меки умения“